Roboczo nazwany Project Dagger People Can Fly nie ma już wydawcy, którym było Take-Two Interactive. Studio wyraziło chęć wydać samemu tytuł, ale nie porzuca pomysłu współpracy z zewnętrznym wydawcą.
Warszawskie studio ma bardzo ambitne plany wydawnicze – obecnie w produkcji jest aż 7 nowych gier. Są to między innymi Gemini tworzone wraz ze Square Enix, VR’owa edycja Green Hell oraz wspomniany Project Dagger. Wydać go miało amerykańskie Take-Two Interactive, jednak firma postanowiła rozwiązać umowę z Polakami.
Oficjalnych powodów nie podano, ale z informacji na stronie studia możemy się dowiedzieć, że strony mają podpisać porozumienie. Na jego mocy pełnia praw zostaje w rękach polskiego dewelopera. Za tym idą plany, aby grę wydać własnoręcznie. Choć jak mówi w przytoczonym komunikacie Sebastian Wojciechowski, CEO firmy, wciąż mogą współpracować z nowym wydawcą:
[…] Mam świadomość, że zawarcie Porozumienia będzie wiązać się z dodatkowymi inwestycjami, natomiast model self-publishing jest zgodny z naszą strategią rozwoju. Oczywiście, nie wykluczamy współpracy z nowym wydawcą, jeżeli byłoby to dla nas atrakcyjne biznesowo.
O samym Project Dagger nie wiemy wiele. Gra należy do z gatunku action-adventure oparta o nowe IP. Produkcją zajmuje się nowojorski oddział People Can Fly od dwóch lat, a data premiery zostaje tajemnicą. Preprodukcja trwa, a projekt przenoszą na nowszą, piątą edycję silnika graficznego Unreal Engine.
Ostatni projekt studia to Outriders ujrzał światło dzienne w kwietniu 2021 roku. Połączenie strzelanki i RPG spotkało się ze średnim odbiorem. Gra zebrała od nich oceny na portalu Metacritic od recenzentów 73/100 oraz od użytkowników 5.8/10. Nie zniechęciło to deweloperów, którzy w czerwcu tego roku wypuścili ulepszoną wersję o podtytule Worldslayer.
Po więcej artykułów i newsów ze świata gier odsyłamy tutaj –> meteor.exe